George Simion, candidatul AUR la alegerile prezidențiale, a organizat vineri, la Palatul Parlamentului, o dezbatere inedită cu reprezentanți ai presei locale și creatori de conținut din întreaga țară. Evenimentul, desfășurat sub sloganul „Adevărul dincolo de propaganda televiziunilor mari”, a avut ca scop crearea unui spațiu de dialog direct între politician și vocile independente din media.

Întâlnirea a început la ora 17:00 și a inclus o sesiune extinsă de întrebări și răspunsuri, atât din sală, cât și din mediul online, fiind transmisă în direct pe rețelele sociale ale lui George Simion.

„Mulțumesc pentru prezența voastră aici. De multe ori, presa locală, presa alternativă, oamenii care au o voce în mediul online sunt ignorați. Am creat un eveniment de campanie special pentru vocile alternative ale românilor, voci care în aceste zile sunt cenzurate sub presiunea Guvernului și a diferitelor instituții și servicii speciale, plătite din banii românilor”, a declarat Simion în deschiderea întâlnirii.

Critici dure la adresa televiziunilor centrale

În discursul său, liderul AUR a lansat acuzații la adresa mass-mediei centrale, pe care a numit-o „presă de sistem”. Simion a susținut că zeci de milioane de euro ar fi fost alocate acestor instituții pentru a promova guvernarea actuală și pentru a marginaliza opoziția.

„Având în vedere prezența noastră politică în ultimii cinci ani în România, cu multe convulsii, cu zeci de milioane de euro alocate presei de sistem și televiziunilor care fac propagandă guvernamentală, care promovează anularea alegerilor, promovează un sistem autoritar și care susțin lovitura de stat care s-a dat pe 6 decembrie, îmi face deosebită plăcere în această zi de vineri să preiau întrebări din partea tuturor oamenilor care sunt curioși cu privire la diferite aspecte ale activității noastre”, a mai spus George Simion.

Candidatul AUR nu a ezitat să critice și modul în care sunt tratate vocile critice din spațiul online, spunând că multe dintre ele sunt supuse cenzurii sau presiunii administrative și politice.

Moment emoționant: George Simion, pe scenă cu fiul său

După aproape două ore de întrebări și discuții, George Simion a urcat pe scenă alături de fiul său, Radu, în vârstă de aproape un an. Gestul a fost interpretat ca un semnal de umanizare și apropiere de public, dar și ca o mișcare de imagine, specifică unor lideri politici internaționali.

Apariția a fost comparată de unii participanți cu stilul promovat de Elon Musk, cunoscut pentru implicarea copiilor săi în apariții publice și pentru apropierea sa de zona conservatoare americană.

Strategie de campanie: comunicare directă, fără filtre

Evenimentul de la Palatul Parlamentului a arătat clar strategia electorală a lui George Simion: comunicare directă cu electoratul, ocolind canalele tradiționale de informare și mizând pe rețele sociale, presa locală și influenceri. A fost un gest simbolic și strategic de distanțare față de „presa oficială”, acuzată de partizanat și lipsă de echilibru.

Rămâne de văzut dacă această abordare alternativă, bazată pe interacțiune directă și pe apelul la vocile ignorate de mainstream, va aduce lui Simion un avantaj electoral real în cursa pentru Cotroceni.

MATERIAL PUBLICITAR POLITIC
Partidul Alianța pentru Unirea Românilor, Email: info@partidulaur.ro, Adresă: com. Tunari, sat Tunari, str. Geneva, nr. 20, parter, ap. 1, jud. Ilfov
CMF: 31250007, CPP A0B0C1D1E1