Primăria Cluj-Napoca a adoptat, în ultima ședință a Consiliului Local, un nou regulament privind închirierea locurilor de parcare din cartiere și zona centrală, având ca scop îmbunătățirea procesului și eliminarea cozilor de la registratura instituției.
Noul regulament, prevăzut în HCL nr. 778/2024, vine cu mai multe modificări care vor face procesul de obținere și prelungire a abonamentelor mai eficient pentru cetățeni.
Printre cele mai importante schimbări, se numără:
- Valabilitatea cererilor depuse până la soluționare – Cererile depuse în anul 2024, care au primit răspunsul „Cererea dumneavoastră rămâne în atenția noastră…”, vor rămâne valabile până la soluționare sau retragerea de către titulari. Acestea, precum și cererile noi, vor fi valabile în aceleași condiții.
- Abonamente pentru riverani – Clujenii pot depune cereri pentru abonamentele de riverani începând cu această săptămână. Abonamentele lunare pentru zona centrală pot fi achitate începând din luna decembrie 2024, pentru luna ianuarie 2025.
- Emiterea exclusivă a abonamentelor lunare pentru zona centrală – Începând cu 12 decembrie 2024, abonamentele pentru zona centrală vor fi emise exclusiv pe o perioadă lunară pentru anul 2025, urmând ca, din ianuarie 2025, să fie disponibile și pentru celelalte tipuri de abonamente.
- Prelungirea și achitarea abonamentelor pentru riverani în cartiere – Începând cu 8 ianuarie 2025, riveranii din cartierele municipiului pot prelungi și achita abonamentele online, pe site-ul Primăriei, iar începând cu 13 ianuarie vor putea efectua plata și fizic la ghișeele pentru parcări din sediile Primăriei.
Aceste modificări sunt menite să simplifice procesul de închiriere și prelungire a locurilor de parcare, să elimine aglomerațiile și să îmbunătățească accesul cetățenilor la serviciile Primăriei. Detalii complete despre noile reglementări pot fi consultate pe site-ul oficial al Primăriei Cluj-Napoca, aici.